reklama

Pozor na služby za zľavové kupóny

Kúpila som si zľavový kupón do salónu krásy. Mám dve malé decká, vonku z bytu sa dostávam akurát na prechádzku, nákup alebo do škôlky, tak som si dožičila trochu relaxu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Cena kupónu: 15 Eur
Avízovaná zľava: 57 %
Pôvodná cena: 35 Eur

Charakteristika služby za daný kupón:
"Nechajte sa hýčkať profesionálmi a doprajte svojej pleti potrebnú starostlivosť. Komplexná starostlivosť o Vašu pleť so značkou Mary Kay ! Využite túto jedinečnú ponuku a rozžiarte svoju pleť ! Vaša pokožka bude opäť krásna, zdravá, svieža a bez akné. Kozmetický luxusný balíček Mary Kay za bezkonkurenčných 15 € !
Komplexné povrchové a hĺbkové čistenie pleti zahŕňa:

  • povrchové čistenie pleti čistiacim mliekom

  • peeling

  • bahennú maska

  • čistiacu masku

  • vitamínovú alebo hydratačnú masku

  • mikrodermabráziu

  • vyživný krém

  • očný krém

  • konečnú úpravu

  • poradenstvo

  • 60 až 90 minút profesionálnej starostlivosti o Vašu pleť

Ošetrenie je vhodné pre dámy aj pánov bez obmedzenia veku a pre každý typ pokožky
Vhodné ako darček
Doprajte si svetovú starostlivosť, ktorú si zaslúžite ! "

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No ženy, nekúpili by ste si to? Tak som sa tešila! Kľúčová bola dohoda s manželom v starostlivosti o našich dvoch zbojníčkov, keďže babky po ruke nemáme.

Objednala som sa na 17,00 .

Okolo 14,00 mi volá kozmetička a prosí ma, či by som nemohla prísť o 16,00, lebo jej vypadla posledná zákazníčka. Súhlasím. Čím skôr sa vrátim domov, tým lepšie. Súrila som manžela, aby sa ponáhľal domov, že sa termín trochu posunul. Dobehol do dverí, jeden syn sa mu zavesil okolo krku, druhého som mu zavesila do náruče a utekala za hodinou relaxu. (Och, aká som naivná... :-D)

Prišla som o 15,55 . Pri vstupe ma ovanul prenikavý štipľavý zápach toaliet, do ktorých (až takmer do mís) bolo cez pootvárané dvoje dverí vidieť už od vstupných dverí. Asi by to takto v kozmetickom salóne nemalo byť, ale čo už...keď som hnusný škrob a žmolím v ruke ten zľavový kupón...Tak mi treba!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kozmetička ma prosí o trpezlivosť, dokončuje zákazníčku. Neuveríte!!! Čakala som tam 43 minút!!! Len tak. Na stoličke, nasucho, v tom fantastickom odóre záchodov! Kadečo ma napadalo...ako ma moje deťúrence zmenili, ako sa nos dokáže na smrad adaptovať ...kedysi by som zutekala s patričným komentárom. Tak tu teraz sedím a nespoznávam samú seba....

A čo moja kúra? Ako zo sna. :-D Zabudnite na ticho, príjemnú hudbu a božské masírovanie tváre. Pani kozmetička svoju predchádzajúcu zákazníčku nedokončila. Naopak. Ponúkla ju kávičkou a obe si smelo klebetili pri mojom lehátku. Dohodli sa, že jej teda urobí tie gelové nechty. Načo to odkladať. Hneď teraz, popri mne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Úkony kozmetičky v kúre:

  • opláchla mi tvár

  • umyla ju mydlom

  • aplikovala pílingovú masku

  • natrela krémom

  • ODCHOD.

Mala pravdu. Dostala som sa domov skôr. Jej kúra vrátene pôsobenia masky trvala 35 minút. Keď som sa jej v šoku opýtala, či je to všetko len tá smiešna polhodina... a že v ponuke avízovali hĺbkové ošetrenie a viacero másk v časovom rozmedzí 60-90 minút, svojou odpoveďou ma zabila.

Jáááj, pani. Ale to platí, keď je pleť problémová. Vy máte pleť krásnu, takže vám stačí tých 30 minút.

A mám to!!! Predsalen som krásna a nič špeciálne nepotrebujem! Ja som to tušila!

Pani kozmetička si sadla k svojej vernej ákazníčke, pilníkovala a veselo štebotala.

Ach, jaj... Ked nám to už konečne dôjde...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS: O mesiac sa sťahujem s rodinou do Nemecka. Hrubá čiara, nový začiatok a veeeéééľká zvedavosť. Ako to tam vlastne, ten život funguje... ;-)

Zuzana Herich

Zuzana Herich

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  181
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Život je skvelý a plný prekvapení... Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyAko to vnímam jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu