reklama

Hrnček z Aska

Len aby ste vedeli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

S mamkou sme sa motali po košickom Asku za účelom kúpy veľkého hrnčeka pre môjho manžela, aby mal aj u mojej mamky svoj obľúbený čaj vo veľkom - presne ako doma.

Pri polici s hrnčekmi som zostala, nazvime to slušne, prekvapená. Z veľkych hrnčekov mali iba dva druhy. Jeden z druhu "cibuľový porcelán" a druhý nejaký zvláštny hrnček s krivo namaľovanými očami a nosom.
Obzerala som si teda tie cibuľové. Mám 30 rokov a našťastie, okuliare na čítanie zatiaľ nepotrebujem (čo sa nedá povedať o zraku do diaľky..). Lenže moja mamka je učiteľka a rokmi pri papieroch si tie okuliare od prírody vypýtala. Vyložených bolo 7 hrnčekov. Šesť z nich malo prasknuté uško hore pri zvare. Celkom "durch". Paráda. Tomu sa hovorí kvalita obchodu. Mamka mi nechcela veriť. Vyhrabala v kabelke puzdro s okuliarmi, pozrela a fakt. Na to, že prišla z maličkého mesta s pár potravinami a čínskym obchodom skonštatovala, že vraj toto má byť lesk veľkomestských hypercentier. Kúpili sme nakoniec ten škuľavý hrnček, taký, ktorý môže bez ohľadu na dizajn bezpečne slúžiť svojmu účelu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po príchode domov sme hrnček dali manželovi. Ale, chyba. Sústredila som sa na uško a bol prasknutý, beťár jeden, priečne cez dno.

Aj keď šlo o menej ako dve eurá, vrátila som sa ďalší deň späť hrnček reklamovať. Pani od pokladne ma poslala vybaviť si reklamáciu do zákazníckeho centra dozadu za sivú stenu. Bola to slušná diaľka. Byť starček z dediny, ani sa mi tam nechce. Dvere tam boli pootvárané (tašky, kancelárske potreby, všetko po stoloch rozložené) a nikde nikto. Dala som si limit 10 minút. Nič. Nikto sa neukázal. Vyhľadala som predavačku a opýtala sa, či by mi pomohla zohnať niekoho, kto tam má sedieť. Vraj jej kolegyňa vybavuje niečo iné. Hneď som sa informovala na vedúceho/vedúcu predajne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bola to mladá pani (možno slečna), ku ktorej som sa ozvala s prosbou, že by som potrebovala iba reklamovať tento hrnček a čakám tam už desať minút. Že to majú pootvárané dokorán a nikto tam nie je. Zopakovala mi, že asi vybavujú niečo iné. Na moju opätovnú prosbu vzala môj bloček, perom na rub dokladu podpísala schválenie výmeny kus za kus.
Šli sme pár krokov jedným smerom, tak som ju upozornila na popraskané hrnčeky. Že je to dosť nefér.

Jej odpoveď: (bola to česky hovoriaca dáma - ospravedlňujem sa za prípadné chyby v písanom texte): No víte, já když něco kupuju, tak si to pořádne skontroluju. V tom to celé je.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Moja otázka: Ale zdalo sa mi, že ste špičkový obchod. Myslíte si, že je normálne, že predávate poškodený tovar?

Jej odpoveď: Naši klienti vědí, že mají na poškozený tovar slevu, takže když je tam vada, uplatní se sleva z ceny.

Moja otázka: Hrnček sa ale používa na horúce nápoje. Myslíte si, že bude mať niekto odvahu kúpiť si hrnček, ktorý má prasknutý spoj pri ušku? Veď si môže ublížiť.

Jej odpoveĎ: Podívejte se. Tá sleva platí. Je skutečne vhodné si tovar pořádne skontrolovat. To je na klientech. Já tady neuhlídam všecko. Lidi s tím porcelánem zaobcházejí hrozne, kdyby jste to videla. Tak nashledanou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ten hrnček som vymenila. Za iný škuľavý. Nech to čert vezme. Viac tam nepôjdem. Som si najivne myslela, že je v mladej generácii nádej na zmenu. Prd makový. Lajdákov je, bolo a bude všade habadej.

Mamka mala pravdu: len jedného je jej ľúto. Keď si predstaví staručkú babku, ktorá príde do tak krásneho veľkého obchodu kúpiť svojej rodine alebo domov hrnčeky. Chuderka, už nevidí tak dobre. A predstavte si, že kúpi všetkých tých šesť praksnutých. Zostanú jej oči pre plač a pekných pár euro v ľufte.

Zuzana Herich

Zuzana Herich

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  181
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Život je skvelý a plný prekvapení... Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyAko to vnímam jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu