reklama

Mama

V posledných dňoch trom mojim známym zomreli mamky. Stalo sa tak v priebehu mesiaca. Pod ťarchou rýchlej náhody a ich skrývaného smútku som si uvedomila, že som šťastný človiečik. Všetci moji blízki žijú. Ja viem. Je to veľmi smutné a smutným veciam by sme sa mali vyhýbať. Bohužiaľ, aj tie patria k životu. Avšak, na roztrhnutie večného puta mamka-dieťa sa nedá nikdy pripraviť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Počas svojho života som si prečítala či vypočula veľa zaujímavých myšlienok. Jedna z nich mi zvlášť utkvela v pamäti.

Ľudské srdce je vraj taký malý autobus. A tak si ten autobus v srdci ide životom spolu s nami. V jeden deň tam niekto nastúpi, zohreje sa, prejde s nami pár kilometrov. Niekedy si uvedomí, že to nie je ten správny smer a nemá si s cestujúcimi čo povedať, tak po pár zastávkach vystúpi. O nejaký čas sa tam opäť niekto usadí, no možno sa nezhodne so šoférom, urobí v autobuse malý rozruch a vystúpi tiež. Šofér autobusu stálych cestujúcich upokojí, usmeje sa a pokračuje sa v jazde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý z nás má v tom autobuse miestečko pre ľudí, ktorých miluje a s ktorými chce cestovať celým životom. Sedia tam Vaše deti, Vaše drahé polovičky, či vnúčence, možno aj Vaša prvá láska, ktorej ste odpustili. V tom autobuse Je ale jedno jedinečné a výnimočné miesto. A to je miesto šoféra. Je to človek, komu nesmierne veríte. Človek, ktorý dá na Vás pozor, ktorý zastaví, ak sa necítite fajn, vždy, keď zájdete k nemu dopredu, porozpráva s Vami a jeho prvá otázka bude, ako sa máte. Pretože človeku, ktorý je šoférom v tom autobuse, na Vás vždy nesmierne záleží. Ja pravdaže šoféra tiež mám. Je to výnimočný človek s neskutočnou charizmou a kryštálovo čistým srdcom. Moja mama.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kiež by sa dalo zariadiť, aby boli všetky miesta v autobuse stále plné a cestou bolo iba veselo...

Ďakujem všetkým skvelým mamám na tomto svete.

Zuzana Herich

Zuzana Herich

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  181
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Život je skvelý a plný prekvapení... Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyAko to vnímam jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu