reklama

Keď mi ju nedáte, pôjdem do mesta ....

Ani za svet sa mi nepodarilo zaspať. Trošku som upratala, tak „zvrchu“, ako sa hovorí. Prečítala som si noviny, následne pár strán knihy, uvarila som si čaj a stále nič. Tak som zapla televízor. Toto vždy zaberá. Bolo to len bezprizorné prepínanie, až po hľadanie nevesty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zhliadla som iba záverečný ceremoniál. Ja ich teda obdivujem. Bolo mi ich tak ľúto, ako keď nájdete klbko mačiatok a máte chuť si ich všetky zobrať domov, aby nezostali samé. Ozvem sa, keď mi niečo zle zaúčtujú, zabojujem v prípade úradných omylov, ale na toto by som guráž nikdy nemala. Úprimne, ani keby nájsť si partnera takýmto spôsobom malo zachrániť existenciu ľudstva, pretože inak by nám hrozilo vyhynutie.

Jasné, že ma napadlo "prvé kolo" podobnej parády. A dokonca, ani svadba nebola. Sklamanie pre Slovensko. To mi príde ako rozprávka, na konci ktorej namiesto žiadosti o ruku príde kráľovič a povie princeznej, že uprednostňuje pivo s kamarátmi a že sa nechce ženiť, lebo by sa aj tak rozviedol. No, tak ja teda neviem. Predsa len, som za intímnejšie formy zoznámení. Napríklad, chodievať medzi ľudí, zapísať sa na výšku, zoznamka cez internet, jazykový kurz, rôzne diskusné záujmové skupiny, vernisáže a tak ďalej, a tak ďalej... A keby mi to nevyšlo, tak o tom nikto nebude vedieť. Veď je randenie a spôsob taktiky vyslovene intímna vec. Alebo už nie?

Zuzana Herich

Zuzana Herich

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  181
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Život je skvelý a plný prekvapení... Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyAko to vnímam jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu