reklama

Život v Nemecku - slovenské srdce na tácke

Už sú pomaly pred dverami...veď viete, Vianoce.  Dnešná komercia ich tlačí už na september. Katastrofa. Ale nie to som chcela... U nás doma medovníky musia byť. Bez nich by to bolo pre mňa horšie ako bez stromčeka. Keď sme boli na Slovensku, rozdávali sme ich rodine a priateľom. Posledné Vianoce boli iné. Ďaleko od domova, no napriek tomu slovenské, ako sa patrí. Kapustnica, ryba, zemiakový šalát, nejaký ten koláčik a všetky slovenské zvyky, ktoré si nosíme hlboko v srdci. V ten čas mi bolo naozaj trošku smutno... Ale to k Vianociam asi patrí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Aby som nebola pes psovitý, napiekla som tých medovníkov viac. A rozdali sme tiež. Vychovávateľkám v škôlke, dobrým známym a príjemným susedom. Normálne sa potešili. A pýtali sa, ako sa to vôbec dá ručne urobiť. Celkom sa to roznieslo. A či nebudem tohto roku predávať. No, ešte to tak.... To by sa mi do pečenia vôbec nechcelo. A bolo by po Vianociach....

Zuzana Herich

Zuzana Herich

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  181
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Život je skvelý a plný prekvapení... Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyAko to vnímam jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu