reklama

Poklad

Po prvom roku života v cudzine konečne na pár týždňov domov. Balenie v úplnom finále. Posledných (doslova) pár dní som intenzívne hľadala Filipkovu papučku (Filipko - mladší syn - 1,5 roka). Stratila sa nám aj jeho zubná kefka a dvoje pančušky. Tak mamka nakúpila. Nové papučky, novú kefku a punčocháče.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som ho pristihla, ako ma hlavu ponorenú v spodnom šuflíku skrine jeho staršieho brata.
Na moje oslovenie podozrivo zutekal. Pozrela som pod Miškove mikiny a našla som:
jednu papučku, zubnú kefku, pančuchy, moj štipec do vlasov a detské potápačské okuliare .
Myslim, ze som odhalila tajný poklad. A nabudúce...pred nákupom ...nenápadne skontrolujem.

Zuzana Herich

Zuzana Herich

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  181
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Život je skvelý a plný prekvapení... Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyAko to vnímam jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu