reklama

Deti

Po troch rokoch a v ich priebehu po dvoch pôrodoch som vytiahla kolobežku. Starší, dva a polročný synček svoje odrážadlo, na malej hlávke prilba a v očiach neopísateľné nadšenie. Prišiel malý pád. Nebolel, ale zúfalo vyvolal pocit potreby objatia. Veta v strede ulice: "Mamka, poď mi utrieť slzičky" ma dostala do kolien a skoro som ich vypustila aj ja. Ten pocit, že vo vás niekto cíti vesmír bezpečia je síce nesmierne zodpovedný, ale čarovne krásny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Môj mladší desaťmesačný drobček sa včera rozhodol, že to zvládne... Pri varení obeda som si vôbec neuvedomila, že sa pustil skriniek a motká sa po kuchyni krížom krážom sám. Ani ma na to neupozornil. Jednoducho iba tak. Potichúčky, nenápadne, síce s obrovským sústredením a miernym balancom, ale úplne sám urobil svoje prvé životné kroky. Keď som si kľakla na zem, rozbehol sa mi do náručia ukazujúc všetkých svojich 8 prerezaných perličiek. Zase som bola dojatá.

Večer ďalšie prekvapenie. "Mamka, na záchod idem sám. Už to viem. Aha." . Otvoriť poklop, vycikať sa, spláchnuť, zatvoriť a čakať na uznanie. S tatíkom sme pochválili a veľavravne na seba pozreli. Darmo, je to už veľký chlap. :-)

Iba nedávno sa narodili a už je to tu. Každým úspechom budú od nás ďalej a predsa bližšie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem osudu za svoje deti. Za to, že ma učia pokore a radosti zo života. Niekedy mám pocit, že by sme na to bez nich takmer zabudli...

Zuzana Herich

Zuzana Herich

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  181
  •  | 
  • Páči sa:  7x

Život je skvelý a plný prekvapení... Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyAko to vnímam jaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu